Gamzedmirel Merhaba 9 haftalık ikiz gebelik yaşıyorum bugün iki ped dolduracak şekilde kırmızı kanamam başladı hemen doktora gittim bebek kalp atışları var ama kanamadan dolayı çok korkuyorum ne zaman geçer bu durumu yaşayan varmı
diyhomelif Gamzedmirel ilaç vermedi canım ikiz bebekte yerleşme kanaması daha çok olurmuş arkadaşımda da 9. Haftasında öyle oldu ikizlerde
Gamzedmirel diyhomelif iğne ilaç kullanıyorum ama hiç azalma olmadı yerleşme kanaması bu kadar yoğun olur mu ki
diyhomelif Gamzedmirel arkadaşım bana olması gerekenden fazla demişti ..12saat hastanede kaldı başka doktora görün istersen canım Allah korusun hala geliyorsa