Defalarca isim postu açtık kızımla birtürlü karar veremedik.Son dakka Lina Su oldu adımız.Günler geldi çattı kavusmamıza cok az kaldı.Sabaha sezeryana giricem allahın izniyle Ameliyatın büyüğü küçüğü olmaz dualarınıza bizimde ihtiyacımız var.Allahım hepimizin yardımcısı olsun.Ve bu duyguyu isteyen herkeze nasip etsin inşallah 💐🙏🏻