Turkangi Merhaba arkadaslar 10+4 hamileyim yaklasık 4-5 gündür göğüs ağrım kasık ağrım tamamen bitti su an sehir dışındaydım doktor randevuma 15 gün var böyle bir durum yasayan varmı aranızda endişe ediyorum biraz
Hatice1834 Turkangi Bende 11+3 üm canım benimde göğüs ağrım geçti mide bulantısı ve koku hassasiyetinden başka hiçbirşeyim yok 10. Haftadan sonra hormonlar düşüşe geçiyormuş normal yani böyle olması ben biran önce mide bulantımın da geçmesini bekliyorum
Seymaogz Turkangi tatlım o haftalar öyle.oluyor bana da korku geliyordu acaba bir şey mi.oldu diye ama gayet normal.merak.etme 😊
sinber Turkangi arada gelir arada gider hamilelik boyu böyle devam eder canım endişelenme çok normal ama çok endişelendiysen bi acile gidip kalp atışlarını dinleyebilirsin sana da iyi gelir stresin gider
Dildare Turkangi hiç paniklemeyin çok normal. Bir anda her şey geçiyor sonra farklı şeyler başlıyor, tadını çıkartın 😊
Matmazelilii Secil_zeynep bende merak ettim iyi mi bebeğiniz belirtilerin kaybolması normal inşallah iyidir 🌸
Secil_zeynep Matmazelilii teşekkür ederim☺️İkili tarama sonucumda temiz çıktı sanırım 12.haftadan sonra belirtiler azalıyor kısmen
Elifyasminhazal Turkangi 🤗 neden endişe ediyorsun belli bir süre devam ediyor zaten sonra duruyor korkma bebeğin büyüyor bedeninde duruma alışıyor artık sağlık sihatle kucağına al inşallah