Nur_nur06 Dilrubalim benim ayaklarım göbeğim çok kaşınıyor bi çözünün bulamadım malesef biraz kaşıyıp kolonya döküyorum
Ga0312 Dilrubalim canım ben 29 hafta dayım öyle bişey yaşamadım ama bazı arkadaşlarımdan duydum karın gerildiği için kaşınıyormuş ve o kaşınan yerler çatlıyormuş. Kaşımamak sürekli nemlendirmek lazımmış
Seymaogz Dilrubalim evet kuruluktan kaşınıyor sürekli nemli tutman gerek. Zeytinyağı sarı kantaron yağı sürebilirsin veya çatlak kremi kullanabilirsin 😊
Dilrubalim Ga0312 Benim vücudum herhalukarda çatladıpı için hiç o şeye girmedğm yani nemlendirsem belki iyi gelir aslında
ElifOncul Valla Ben guresciler gibi yaglamama ragmen yine kasiniyor 🤷🏼♀️ Ya bide uyurken elimde olmadan kasiyorum devami geliyor oyle olunca😭 cok fena cok