Merhaba arkadaşlar öncelikle hepimiz sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alırız inşallah 🥰 lohusa gecelik takımı hakkında sizlere danışmak istedim. Doğum ekim ayına denk geliyor 29 hafta dayım daha gecelik almadım. Sizce elbise ve sabahlık takımı mı almalıyım yoksa alt üst pijama takımı gibi olandan mı almalıyım. Evde giymek için zaten alt üst takım alcam 2 3 tane düğmeli. Ama ben hastanede doğumdan sonra giymek için soruyorum. Siz ne şekilde tercih ettiniz. Ve aldığınız güvenilir bir site varmı yardımcı olursanız çok sevinirim. Bu instagramda lohusa avm felan var oraya baktım hep ama bilemedim suwen da pentide çok pahalı kafam karıştı