Aysegul3359 Sudeboz bende 37+5 im artık bi an önce gelsin istiyorım. Bol bol eğilip kalkıyorum yürüyüş yapıyorum. Bakalım faydası olacak mı.
Tubalinko Sudeboz boll boooll yürüyüş yapın, hurma yiyin günde 5 adet rahmi yumuşatır. Plates topuyla egzersizler yapabilirsiniz videoları var, squat en önemli hareket bence onu da deneyebilirsiniz
Masmavi37 Sudeboz bende aynı 38. Haftaya girdik bi an önce doğurmak istiyorum ama korkuyorum bu sefer de yaz günü gece gündüz pencere açamazsın bebek üşür illaki bu sefer ben yanıcam nasıl olucak bilmiyorum bol bol yürüyüş yapabilirsin hurma adaçayı ahududu yaprağı bunlar açılmayı sağlayıp doğumu başlatıyor bilgin olsun
Sudeboz Aysegul3359 ben hamileliğimin başından beri yürüyorum hatta yerimde durmuyorum ama hayla tık yok
Canselugr Aysegul3359 benle aynısın valla ıkı gun once evkerı teöızledım koltukları sildim supurdum her yerı halıları fırcaladım banyotu yıkadım tık yok 😂
Aysegul3359 Canselugr bende hiç durmuyorum sürekli yürüyüş yapıyoruz ya bakalım istediği zamanda sağlıkla gelsinler 🥰
Azr38_ Berra20 yok sormadim acikcasi ama internette arastirdim gunluk bir fincan içiyorum uykuya da dalmama cok yardimci oluyor