Canım benim de ayaklarımda geçen hafta çok şişme oldu davul gibi oldular ayaklarımı yüksekte tuttum ve buz kompres yaptım. 32. Haftadayız. Doktor kontrolünde ayaklarımın şiştiğini söyledim doktor hemen idrar testi ve kültür testi yaptırdı. Ayak şişmesi önemli dedi ve idrarda enfeksiyon çıktı. Antibiyotik verdi suda çözülenlerden. Doktora bir danış istersen