Mybabyizmir Selam güzel anneler. Benim gibi 10.haftada olup karın ağrısı yaşayan var mı ? Bu ağrı normal mi yoksa bi sorun mu var diye düşünmeden edemiyorum. Çok aşırı bı ağrım yok ama dinleniyor olmama rağmen hala devam ediyor. 🙄
ecembugra53 Mybabyizmir canım kabızlıktan şişkinlşkten gaz dan olabilir bebek rahme yerleşiyor cok normal ama aşırı agrı. Olursa doktora git