BaybGril-123 Merhabalar, sezaryen doğum sonrası ayaklarım ve bacaklarımda çok ödem oluştu ve acıyor nasıl geçer ne iyi gelir acaba yardımcı olurmusunuz.
ikincikezanne- BaybGril-123 canim 2 sene önce sezeryan oldugumsa benimde basenlerim ödem olmustu serumlardan galiba cünku idrarim ağir bi sekilde ilaç kokuyordu 1hafta 10 gün icinde iyice düzelmisti basenlerimde baya ödem vardi doğumdan sonra ama gecti sonradan bence serumlardan kaynakli oldu diye düşünüyorum