kelebek77 Kizlar 37 haftalik hamileyim dün hastaneye gittim 1 cm aciklik oldugunu söyledi sizce dogumum yakinmi ve surekli hurma yiyorum aciklik ondanmiki devam etmelimiyim yemeye
Aysegull00 kelebek77 genelde oluyormuş ve bi arakadaşım hurma yediği için düşük yapmıştı ama doğuma az kalmış sizin yemenizi tavsiye ederler aciklik olsun diye
Nihanozturk kelebek77 yapar diyolar ama bunun yanında yürüyüş merdiven inip cıkma flnda yap bence gerci daha vaktin var ama 🤷🏻♀️
matruskaa kelebek77 canım kaçıncı haftada başladım 35.haftadayım artık bende yemeye başlamayı düşünüyorum günün gelmiş zaten açıklık olması iyi bi durum değil mi