Cortex35 Merhabalar, 35.haftamdayim.Dünki kontrolümde bebegimin ters durdugunu eger 2 haftaya kadar dönmezse sezeryan olacagımı ögrendim.icinizde benim gibi olan varmi acaba?
Bct Cortex35 ilk gebeliğimde dönmemişti oğlum doktor aynısını söyledi. 38 Den sonra da artık dönemez yeri kalmadı büyüdü dedi. Eğer birkaç kez döndü ve şuan makat durumdaysa dönebilir benim oğlum hiç dönmemişti. Ben 39 a kadar bekledim Bu zamana kadar hiç dönmedi bu vakitten sonra da dönemez dedi 39 +5 de sezeryan oldum bu bebeğin büyüklüğü suyu vb şeylere de bağlı ama doktorlar genelde haklı çıkıyor son ana kadar hiç dönmeyen bebekler dönmüyorlar hakkınızda hayırlısı olsun
Xxxl Cortex35 ben 13. Hafta da cinsiyetini öğrendim daha sonra ters yani makat pozisyonuna döndü şu an 37+4 deyim hala öyle yarın kontrolüm var eğer dönmemişse hala zorunlu sezeryan olucam tarih belirleyecek doktorum
Cortex35 Akbas77- bende 37.haftada gidicem bakalim.umarim donmus olur.doktor nedense biraz zor gozukuyor dedi ama.ben yinede umutluyum.siz hissettinizmi döndügunu
Cortex35 Akbas77- umarim benimkide döner.surekli haraket ediyor icim burkuluyor sanki.sanirim dönmeye calisiyor oğluşum😊
Cortex35 Bct bebek oturur vaziyetteymis.benim 2.gebeligim bu.ilki normaldi sezeryandan korkuyorum.normale sartlamistim kendimi.37. Haftada tekrar bakilacak.dönmezse 38.haftada sezeryan dedi doktor
Cortex35 Xxxl ben dönmediğini anliyorum.basi tam gögsumun altinda.top gibi cikartiyor arada.umarim dönerler.
Tuanazra Benim kızım da tersti sezeryan oldu şimdi oğlum da ters dönmesi zor dedi 29 haftalığız tabi dönse de sezeryan olacak o ayri
Xxxl Cortex35 aynen canım ben de anlıyorum tam dediğin gibi başı sol göğsümün hemen altında arada sivrileşiyor çıkarıyor arada sertleşiyor hala dönmedi
_meltem Cortex35 bende 35 haftalık hamileyim 34 haftalıkken ters dedi 39 a kadar dönmezse sezeryan dedi ama %80 döner dedi doktor ama her ihtimale karşı sezeryana hazırlıklı olmamız gerekiyormuş inşallah dönerler🤗
Cortex35 _meltem umarim dönerler.yalniz degilmisim.ben ilk dogumumda hic boyle birseyle karsilasmadim.hersey yolundayken neden son ay ters döndüki kerata anliyamadim
Cortex35 Xxxl sol taraftada ayaklari elleri falan haraket ediyormuş.dönmesi icin denize girmek iyi geliyormus sanirim
Xxxl Cortex35 evet canım gittim girmiştim 32. Hafta da 2 gün ama fayda etmedi sadece ayak bileklerim çok ağrıyordu onun ağrılarını aldı tek bebeğe herhangi bi dönme adına bişey olmadı
manelreif Cortex35 benim gebeliğimde değil ama annem yaşamış bunu bizzat beni doğururken 🤦🏼♀️ O zaman ultrason falan da yokmuş. Canım annem beni normal doğumla ters şekilde doğurmuş. Çok kan kaybetmiş ve en zor doğumu olmuş 😢 inşallah bebeğiniz döner.
Mehtap74 Cortex35 ablamın öyleydi sancı geldiğinde bebek doğum pozisyonuna girmişti. Sancınızı bekleyin zaten dönmezse sezeryan olacaksınız. Rabbim hayırlısını nasip etsin