Dogaa Kızlaaarr iyi akşamlar 22+5 te dün ancak öğrenebildim bebeğimin cinsiyetini 😊 kız olacakmış 😍 rica etsem isim önerisinde bulunabilir misiniz🙏 şimdiden teşekkür ederim 😍🙏🙏🙏
Muhammet11 Dogaa 16. Haftadayım yakın zamanda kontrolüm var kızım olursa adını Aysima koymayı düşünüyorum
pptya01 Benim kızımın adı elif 2. De kız olacakmış gibi hissediyorum isim bulamıyorum. Meva eslem düşündüklerim
busbusbus10 Dogaa inşallah sende hayırlısıyla kucağına alırsın 🤗 Elizanın anlamı uzaktan duyulan ezan sesi