31 haftalık hamileyim. Dünden beri hastanede yatıyorum. Ciğer geliştirici vurdular ve bu ilacı veriyorlar sadece. Rahim ağzım kısalmış 26mm olmuş. Benim gibi olanlar var mı, ne ilacı yaptılar size ne kullandınız, hastanede yatış yapıldı mı tecrübelerinize çok ihtiyacım var