AselinAnnesii Kizlar erken dogum riskim var 24. Haftamdayim doktor ise yapmicaksin dedi böyle olupta hangi isi yapip yada yapmamam gerekiyo acaba?
Fatmasp Süpürge yapma, bulaşık yıkama-çünkü eğilmekten bel ve kasık ağrıyor- , Yere eğilip kalkma sadece evi topla ve uzan. Merdiven çıkma, uzun süre ayakta kalma kısacası 😊
GecesMom Benimde erken doğum riskim var ipne oluyorum her hafta doktorum istirahate gerek yok fazla yürüyüşten kaçın günlük hayatına devam et dedi. Herkesin garklıdır ama sen doktoruna danışmalısın