Cansucasalin Meraba kızlar 19. Haftada bebegım çok hareket ediyordu 20. Haftama girdim su an 20+2 yim bebegım günde toplasam 6 defa hareket ediyor Ve Ard Arda değil hiç böyle değildi sebebi ne olabilir çok üzgünüm 🥺
Funda007 Bu haftalarda uyuyorlar genelde cnm korkma bi müdet sonra tekrar kıpır kıpor olur bazen herkesde öyle