iatay2163 Kizlar iyi geceler üsten alta doğru baski hissediyorum cok kotu borde biraz once cok sinirlendim kotu bisi yoktur degilmi
Lazanne iatay2163 doktora gidin bence allah korusun erken doğum oluyosa da iğneler ve serumla durdurulsun çok erken daha ciğer geliştirici falan da vuruyolar muayne olmakta fayda var
Sonhamilelik iatay2163 dinirlendiğin için de gerilmiş olabilir ama riske atmamak lazım uzanıp dinlen kendini iyi iyi dinle normal hissetmiyorsan ya doktoruna yaz ya da git hemen.
Deletedmom328 iatay2163 sağ tarafı kasığımın benimde ağrıyor ve alt vajinamın sağ tarafı ağrıyor doktorum normal dedi ama bilmiyorum ki
iatay2163 Lazanne boyle kasigimin yanlari agriyor esime desem inanamaz tartistik der bilerek yapiyor goturmez ve bebek kendini kasiyor acaba dogummu