T_ftmnr bende de var şuan rennie içiyorum ve sade soda ama Skoda’yı içerken sanki genzim yırtılıyor gibi olsa da biraz rahatlatıyor tatlı ve baharatlı yemiyorum yoksa artıyor bi de arada turşu suyu içiyorum bi yudum çivi çiviyi söküyorum zorlanırsam eğer biraz istifra edip rahatlıyorum acı su çıkınca geçiyor