Selinodemis01 Kızlar tahminen ne civarda olur acaba özel hastaneye gidiyorum normal düşünüyorum sigortamız yok 1500 1700 falan dedi doktor sigortalıya
Seyhann0606 Selinodemis01 ne kadar ucuzmuş bende özel hastaneye gidiyorum sigortasız 4000 lira dediler normal yada sezeryan farketmiyor . Sigortalı 3500
dorukhan_nehirada_moms Selinodemis01 sen suan devlet tarafindan sgklisin ztn analik hakkimi kullanmak istiuorum de giris yapan arkadas sgkli acsin girisini bu senin hakkin dogumdan snrda 8 hafta kullanabiliyorsun snr kesiliyor normal muayenelerinede sgkli ucreti oduyorsun cnm
Merii33 Selinodemis01 valla canım mersindeyim bende özele gidiyorum benimde sigortam yok doktor sigortalı 1750tl dedi sigortasız 3500tl dedi ama sağolsun biraz yardımcı oldu sigortasız olunca 2 katı oluyor bide kurumsal özel hastaneler paket olarak satıyor medical park gibi falan
Selinodemis01 dorukhan_nehirada_moms ya eşim askere gidecek yani calismiyorda sigortada yok böyle bişey mumkunmu yani daha detayli anlatirmisiniz yada araştırabileceğim bi site varmi
Piyenses1111 dorukhan_nehirada_moms o nasıl oluyor cnm bizimde sigortamız yok bende özele gidiyorum ama hiç böyle bişey demediler bize ben demeden kendileri acmıyorlarmı analık hakkı ne anlamadım da
dorukhan_nehirada_moms Piyenses1111 normal para almak dururken neden acsinlar cnm sen sole analik hakkimi kullanmak istiyorum diye eger bizde gecmio derlerse en yakin sgk ya gidip tum hastanelerin gormesini saglayabilirsin kendin actirip
Kader13 Selinodemis01 evet canım özel hastane hatta bebeğin ve benim 10 gün boyunca muayeneleri ücrersizdi
Aylinn95 Selinodemis01 bende özele gidiyorum canm sgk falan hiç Bi sosyal güvencem yok en basından beri analık hakkıyla sgk lı gibi ücret ödüyorum ve öyle doğum yapacagim yeterki girişte fiş keserken soylemeyi unutma her gittiğinde
Selinodemis01 Aylinn95 soylicem bakalim doktorumdanda detayli bilgi alıcam umarim öyle bişey yok falan demezler