Oyku44 Selam kızlar ben 30 haftalik gebeyim bugun bebeğim sanki diğer günlere göre cok hareketsiz cok az ediyor normal de hareketli boyle olanınız var mi moralim cok bozuk
Tugbabayir Oyku44 canım bende de aynısı olmuştu.Bir gün boyunca çok çok az hareket etmişti ama ertesi gün tekrar kıpır kıpır olmuştu.Bazen düzensiz hareket edebiliyor
Yasemiinn Oyku44 30+6 yız canm bizde 2 gündür çok az hareketli tellerini çok hissetmiyorum inşallah normaldir telaş yapıyor insan sürekli
ezggl Oyku44 cikolatay yiyip sola yatabilirsn hareketlerini hissedersin ama normal sürekli hareket halinde olmaz hissediyorsan bile kıpırdı için rahat olsn:)