Burcinagiir olmaz mı. Ben en baştan beri öyleyim her an bişey olcak gibi korkuyordum hatta rüyalarıma giriyordu. Şimdi 29 haftalığım böyle biraz harelet etmeyince oturup ağlıyorum iyimi diye korkuyorum. Sanki erlen doğum yapcakmışım kucağıma alamıcakmışım gibi saçma sapan şeyler geliyo gözümün önüne halbuki bizde de bu zamana kadar hiç sorun olmadı çok şükür. Ben kendim evhamlıyım canım belkide ondandır. Ama rahat olmak lazım keşke olabilsem. Sanırım kucağımıza alınca anca rahat edicez ❤️