Ysmn_ckr canım önce takıp yapılıyor kan alınıyor aclık tokluk bakılıyor sonucuna göre seker yuklemesı yapılıyor bende yaptrcam ama esım gerek yok dedı saglıkcı esım de yaptırmıcam cunku bebekte ılerde seker hastalıgı oluyormus zaten benımde sekerım vs yok cok sukur. doktorun yaptr derse yaptırırsın