Minikpapatyam biz cok arastırmıstık.Cok pahalı ürünlere de baktık.Fakat alısveris yaparken biriyle karsılastık.Bize dedi ki en kolay katlanan ve en hafif olan arabayı alın😄biz de öyle yaptık e bebekten nuna marka cok kolay katlanabilen bi bebek arabası aldık.Cok memnun kaldım 3 yıl kullandım.Simdi 2.bebeğime gebeyim.Onda da aynı arabayı kullanıcam.Cok saglam hic bi yerine bi zarar gelmedi.Tavsiye ederim.