09785634 bebeğe çok şükür ki birşey olmuyor. Bende negatif çıktığım halde sonradan pozitif e dönenlerdenim. Ateşim oldu ama idrar yolu enfeksiyonu da oldum. Covid belirtisi olarak ilk tat ve koku kaybı yaşadım. Sonra eklem ağrısı öksürük ve nefes darlığı olfu. 36. Haftada olduğum için oda. Bir tedavisi yok zaten beni hastaneye de yatırmadılar ev daha güvenli diye
Siz yine de ne olur olmaz kendinizi takip edin bol bol sağlıklı beslenmek c vitamini almak gerekiyor ve dinlenin