Mnns Yaa çok güzel. Şu an 17. haftamdayım hep özele farklı farklı doktorlara gittim ancak henüz tatmin olduğum bir doktor olmadı. İnşallah bu sefer Ahmet Bey’e gideceğim sizlerin de tavsiyesiyle. Teşekkür ederim yorumunuz için. Bu arada diğer yorumlara da yazdım da size de sorayım genel olarak ayrıntılı için ne kadar ücret isteniyor?