Merhaba 25 haftalık olduk, amniyon sıvısında az veya çok olması bebek hareketlerini etkiler mi? Doktorum bana çok değil sıvı ama az da değil su içmeye devam et dedi ama bebek hareketleri her gün pluyor hissediyorum. Acaba hareketler amniyon sıvısına mı bağlı?