niydey Merhaba aranıza çok yeni katıldım.Son adet tarihim 3 Mayıs.Fakat ben polikistikower olduğum için ovülasyon testi ile yumurtlama takibi yaptım.22 Haziran yumurtlama oldu 24 Haziran’da da çatlama.şuan gebeyim yaklaşık olarak 2 hafta önce doktorum keseyi gördü.Fakat bebek gözükmüyor dedi.Kaç haftalık hamileyim dediğimde şimdi belli olmaz 3 hafta Sonra gel dedi.Sizce bebeğin oluşmaması normal mi.11 Ağustos’ta randevum var.Kaş haftalık hamileyimdir ?
Mimarhanim niydey canım bende de pko var. Son adet tarihine göre bakmıyor doktor. İki üç kontrol sonra sana yeni bir tarih verecek. Geç döllenme olmuş oluyor yani. Bende de öyle oldu.
Zeynnpk niydey haftan daha belli olmaz demesi degisik geldi. Kese olup bebek sonradan gorulebilir. Oluyor oyle. Insallah saglikli bir hamileliktir
sherlock_anne Ozlemkucuk 2 mayıs 11 hafta olmazki ? Benimde son adetim 14 mayıs ben bile bugün itibari ile 12 haftalık oldum
Burcinagiir niydey benimde son adet tarihim 13 nisan suan 16+3 haftalık hamileyim ☺️ Normaldir kalbini ferah tut ☺️
MYstryy niydey zaten gec yumurtlama gormussun canm. Doktorlar genelde keseye bakip tahmin yuruturler. Ama bebek olustukca bebegi olctukce anlar doktr kac haftalik oldugunu. Benim mesela kesem büyüktü ilk. Tahminimden doktor buyuk hafta solemisti sasrmistm sonra bebegi gorduk tahmin ettgm haftayla birebirdi . Gonlunu ferah tut
Siyahan Canım bende de polikistik over var. Son adet tarihim 1 Nisan 12+6 haftalığım, ilerleyen dönemlerde yapılan ölçümler doğrultusunda,kaç haftalık olduğu nu öğrenirsin…
Minnaki_beklerken niydey yumurtlama gordugun tarihten iki hafta oncesini baz alabilirisniz.Doktorlar o sekilde duzeltme yapiyor. Gun olarak belki oynayabilir ama hafta olarak oynamaz bu sekilde. Normal adet dongusu olan kisilerde bu sekilde isliyor zaten surec.
niydey Salı gibi gideceğim bakalım.Çatlayacağım meraktan 🤦🏻♀️Teşekkür ederim sizinle konuşmak rahatlattı