Oznur8990 28.haftadan beri suyum az. Havuc suyu denedim bir hafta. Sonrasında gittigimde hala aynıydı azdı. Gene bol su icmeye devam ettim. Şuan 35+5 haftalığım. Hafta basında doktora gittim hala alt sınırda dedi su icmeye devam hayırlısı hakkımızda insallah siz bol su icin karpuz kavun falan yiyin su oranı yuksek onlarda ınsallah doguma kadar idare edersiniz