Aaaboz Arkadaşlar 32.hafta ilk nst mi çekildim doktor kalp atışlarını beğenmediğini söyledi tekrarladı testi yine aynı çıktı. Çok fazla iniş çıkış var böyle bişey yaşayan varmı?stres yaptım çok
Prensesss Aaaboz kaç çıkıyo canm kalp atışları benm 38 haftada düzensiz cıktı kontrole gitmştm ama doğuma alındm oğlumda korkmayın dr gerekeni yapar
matruskaa Aaaboz kaç çıkıyo kalp atışı canım neden öyle söyledi benim 140la başlayıp hareket ettiği için 180e çıktıgı oluyor doktorum iyi olduğunu söylemişti sanırım senin düşük olduğu için öyle söyledi ama benimde hiç düzenli çıkmadı şimdiye kadar
Tolsel Aaaboz valla benimde 130 ile 170 arası değişiyordu hatta doktorum kitaplık nst sonucun çok güzel diyordu
Prensesss Aaaboz benmde en son 120 160 arası gitti geldi genelde 140 cıkıyodu, geneli 130 demek ki sizin ama baska dr ve nst yede girin bide tok olun hayrlısı olsn