busetmr benim eşim de cinsiyeti öğrendiğimde aldığım çoraba benzer tepki verdi, ilk başta çok üzüldüm hevesimi kursağıma dizdi resmen diye. Ama sonra o gün gezerken ne kadar çok heveslendiğimi fark ettim bebek doğmuş gibi giydirdiğimi oynadığını hayal ettim hep bakınırken. Şimdi eşinize kızmanızın bir anlamı yok sizi düşünüyor Allah korusun ama herşey insan için gerçekten kötü bir şey olsa o eşyaları görmek dokunmak toplamak sizi o kadar çok yaralar ki. Annem benden önce bir düşük yaşamış o da kızdı bana eşyası hazırlığı olunca atlatması daha zor olur toparlanması daha zor olur öyle erken birşeyler alma birşey olacağı yoksa da kendi kendine nazar değdirirsin diye… yani alınganlık yapmayın bence çocuğa birşey olacakmış gibi davranılması kötü niyet değil, ama bana sorarsanız hiçbirşey olmaz tavrı gayretullaha dokunabilir.