Bende Selen Selin arasındayım hayatımda hiç bir konuda kararsızlık yaşamamıştım 😂🤕 baya eledim ikisi arasındayım diğerleri Elay, dilay,Ceren,simay dı eşim beğenmedi bunları ama bana kalsa hepsini koyarım o derece zormuş kız ismi 😂 oğullarımda bir gün bile düşünmedim