Merhabalar, 36+6 yım bugünkü muayenede doktor bebeğin kafası sınırda dedi 97 mm çıktı, kilosu iyi aslında 3100 küsür ama kafası biraz büyük 100den sonra zaten normal doğum olmaz dedi haftaya bir daha bakacak.acaba bu haftalarda bebeğin kafası büyümeye devam eder mi? Yaşayan oldu mu hiç :/ ? 100ü geçerse sezeryan olacak onu sıkıntı yapmıyorum ama ya o zamana kadar kendiliğinden doğum olursa diye korkmaya başladım şimdi :/