Neslyhn haftadayız. Göbeğim çok çıkmadı ama birkaç gündür göbek etrafında batma/hassasiyet tarzı bir his var. Yaşayan var mı? Normal mi acaba?
Cileklipasta Neslyhn rahim gerildiği, büyüdüğü için de olabilir enfeksiyon da olabilir. Benimkinin nedeni idrar yolları enfeksiyonuydu mesela. En iyisini doktorunuza danışmak olur.
Annebebekkk Neslyhn canım benimde aynı haftalarda öyle oldu çok kötü batma ağrı oluyordu doktora gittim bebek ters pozisyonda kafası orda o yüzden ağrı olur dedi senin bişey yapmana gerek yok o kendi döner dedi ve dediği gibi oldu şuan 38+6 oluyoruz
Neslyhn Cileklipasta doktoruma kasık ağrısı olduğunda danışmıştım ama kanama ve idrarda yanma olmadıkça enfeksiyon olmaz demişti. İki gündür göbeğim çok batıyor, belki yarın tahlil için gidebilirim. Enfeksiyon aklıma gelmemişti, teşekkürler.
Nese33- Benim idrar yolu enfeksiyonum olduğu zaman göbek deliğimin içinden aşağı doğru bi. Ağrım oluyordu ama sizinkiyle bi alakası var mıdır bilemiyorum. Geçmiş olsun
Neslyhn Nese33- çok sağolun. Benimki delik etrafında batma tarzı bir his. Enfeksiyona işaret edebilir belki, doğru söylüyorsunuz. Size de geçmiş olsun.
Cileklipasta Neslyhn bende ne kanama oldu ne yanma oldu. İdrar rengim de normaldi ama enfeksiyon çıktı. Sizinki ondan demiyorum tabii bazen belirtisiz olabiliyor o yüzden söyledim. Umarım değildir.
Neslyhn Herkese teşekkür ederim😊 Bugün idrar tahlili yaptırdım, enfeksiyon çıkmadı🙏🏻 Bebek büyüdüğü için cildiniz geriliyor mutlaka nemlendirici kullanın dedi doktor.