Hatice_oktay Kızlar 6+2yim. Az önce 2 kere kahve leke geldi bu normal mi sizlerde de oldu mu ilk gebeliğim olduğu için korktum biraz
Adonis01 Hatice_oktay Ben de oldu hala da devam ediyor . Ben de 7.haftaya yeni girdim . Doktor progestan kullanmamı söylemişti . İlacı kullanıyorum ama hala geçmedi . Kahverengi lekeden korkma dedi ama hala korkuyorum ne yalan söyleyeyim .
sevara Hatice_oktay canım hemen doktoruna git danış ve yat dinlen düşük tehlikesi oluyor. Bende 19 haftalıkta oldu öyle kahverengi lekelenme 2gün ardından 2damla kan geldi benimde ilk gebeliğim korktum gece acile gittik. Düşük önleyici iğne yaptılar gönderdiler sonra doktoruma gittim progestron hapı yazdı 15 gün ayağa tuvalet dışında hiç kalkma dedi imkan olmazsa yatmaya hastaneye yatıracam dedi. Annem gelmişti o bakıyor şimdi evde yatıyorum. Kendine dikkat et şimdi
Hatice_oktay Pazartesi günü kalp atışını duymaya gidicektim o zamana kadar beklesem sıkıntı olmaz heralde 😕
Adonis01 Hatice_oktay Çok yoğun mu leke mi canım ? İçin rahat etmiyorsa git ama ben ilk 2-3 defa lekeden hemen sonra gittim sonuncuda bayramın bitmesini bekleyip gittim .
Aslihan2 Hatice_oktay bence sakın bekleme sabah hemen git bu basite alınacak bir durum değil bazen normal bazen düşük belirtisi düşük tehlikesi olabiliyo doktor ilac verecektir sen önlemini al
Hatice_oktay sevara geçmiş olsun sana da canım. Şimdilik yatıp dinlenmeyi düşünüyorum artarsa hemen gideceğim
sevara Hatice_oktay sağol canım yat dinlen ama kesinlikle doktorunla danış . Hepimiz sağlıklı kucağımıza alalım yavrularımızı inş
Adonis01 Hatice_oktay Doktor biz lekeye her zman düşük tehlikesi deriz ama şu an önceden kalma da olabilir dedi . Kese ve bebeğin yeri iyi dedi , ama tabi dinlenmemi , uzanmamı ve ilacımı da gerekirse arttıracağını söyledi . Sen git doktora ne olur ne olmaz
pinaryg Bende 5+4 te oldum çok az bi kan vardı çok ağladım korktuğum için ama bebeğin sadece yerleşiyor olabilir bu tarz kanamalar çok normalmiş ama tabi için rahatlasın diye bi doktoruna danış bence anca öyle gidiyor korkular 😇
Hatice_oktay Teşekkürler kızlar . Yarın gitmeye karar verdim nolur nolmaz . İnşallah kötü bişey yoktur
Hatice_oktay Doktora gittim. İstemediğimiz bir durum lekelenme dedi. Ultrasonla bebeğe baktı. Gelişimi haftasına göre iyi dedi. Ama kalp atışını duyamadık. Haftaya tekrar gel dedi. Progestan yazdı gönderdi
Attent Hatice_oktay benimde altı hafta kalp duyamadık ve progesteron da düşük tehlikesine karşı yazıyolar canım bende kandan baktılar yüksek düşük riskin az dedi