asiyenurg kızlar vajinada iğne batması gibi olanlar varmi bugun 5 6 kere fln batar gibi oluyor kasıklarimada hafif kasilma gibi oluyo normal midir acaba
ilknurosman asiyenurg benimde bugun oyle sikayetim vardi gecen hafta 1-2 defa bikac saniyelik oldu ama bugun cok oldu sanki birde ozel bolgemde agirlik hissediyorum icimden bir ses erken dogurcagimi soyluyo korktugum icin bende 32+4 gunlugum.bugun seninde agirlik varmi ozel bolgende canim
Mrskantar asiyenurg 35+3 üm bende canım dün aynı seyler bence de oldu tam vajinamın üst kısmında bıçak sağlanır gibi agrı girdi birçok defa.. bir da karnıma aynı sekilde agrılar girdi kısa süreli… aksama dogru gecti .. benimde randevum haftaya eger bu agrılar artarsa acile giderim en kötü ihtimalle
asiyenurg ilknurosman kesinlikle var siskin duruyo ztn dogum pozisyonunda bide kafasi orda hareket ediyomus gibi anlayamadim ilk bide cahilim bu konuda
almila2020 Bnmde ara ara oluyo 36+0 sanırım bebegin kanala yerleşmesiyle alakalı Bi durum aslında dün doktora gittim pozisyonu sorcaktım unuttum Bi dahaki haftaya artık özellikle hareketlendigi zaman hissediyorum ben sizde de öle mi
asiyenurg almila2020 aynen oyle bazen fazla abartiyosun oglusum biraz dur diyeskm geliyo 😂 isin sakasi bi yana cidden bazen canimi yakiyo bugun 20 kereden fazla olmustur bu batma tarzi seyler
ilknurosman asiyenurg ay benmde orda bi hareketlilik var benim de bebisim ters donuktu en son ama daha kanala girmemisti acaba erkenmi dogurcaz ya Allah korusun randevumda 17 agustosta acaba beklemeyip gitsekmi doktora sen kac haftaliksin
ilknurosman asiyenurg senin gene daha az kalmis doguma canim 36 haftadan sonra premuture olmuyo erken dogum olsa bile Allah gostermesin tabikide ben bu sabah bide acaip sekilde istifra ettim ilk zamanlar bile istifra etmemistim cok korkuyorum bisey olcak diye