Merooo Canım bende 37+4 haftadayım dün kontrolüm vardı ve çatı muayenesi oldum ilk kez dr çok müsait normal Doğuma dedi kilosu 3400 kg ama omuzları biraz geniş dedi omuz sınırı 3,60 geçerse normal yaptırmam seni dedi omuzu kırılabilir dedi 😞 O yüzden bir an önce gelsin istiyorum kızım