Yaa kizlar kafayi yicem takmiyim takmiyim diyorum ama yok çevre baskisi, esimin üzülmesi ve istegi, beni bitiriyor artik olmuyor, Allah ın taktiri hayir vardir deyip bekliyorum ama yok son demlerimdeyim valla oturup hüngür hüngür ağlamak istiyorum, artik ben ne yapayim 5 yildir yapmadigimiz sey kalmadi cok yorgunum, cok üzülüyorum, ne yapsam ne etsem bilmiyorum, artik çabalamak birseyler yapmak da istemiyorum her ay hayal kırıklığına uğruyorum, artik soranlara rol yapmaktan cok sıkıldım sirf agizlari sussun diye yok bir dusunmuyoruz demekten cok sıkıldım, cok kötüyüm 😔😔🤕☹️😢😩😩