nur94_ Doktor bugün bana Elenetal-2 yazdı normalde emzirme sürecinde kullanılıyormuş ama sen kullanmaya başla dedi çünkü ben çok zayıfım mide bulantısı yüzünden 42 olmuşum 🙄 bu ilacı kullanan var mı aranızda Elenetal-1 kullandım bitti şimdi 2’ye geçtim.
Ceydaaaaa nur94_ Canım ben 24 haftalık hamileyim elenatal 1 kullanıyorum ama ikinci bildiğim kadarıyla doğumdan sonra kullanılıyor
Sultis nur94_ ben de zayıfım elemanla 1 e ek olarak elenatal 2 de omega 3 gibi bikaç vitamin de var o yüzden yazdı bana da
Aada Ben de elenatal kullanıyordum ama doktorum bana çok daha iyi diye başka bir vitamin verdi omega da var ayrıca içinde o sanki daha etkili gibi geliyor bana