Diyet uygulaman lazım önce endokrin e görüneceksin o da seni diyetisyen e yönlendiriyor bende de var 26. Haftadan beri sen çok erken yakalanmişsin umarım su gibi geçer canım yoksa ınsulun e başlatıyorlar eğer normal değerlere diyetle dönüp kontrol altına alinmazsa