MerveKzy Aynı şeyleri yaşamışız seninle . Benim de ilk gebeliğim 10 haftalıkken sonlandırılmak zorunda kaldı. Şimdi ikinciye hamileyim. Biz de kova olacağız inşallah. ☺️ Henüz cinsiyeti öğrenmedik. Belirti olarak da sadece tatlı istiyorum . ☺️ Allah hepimizin bebişlerni sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰😍