33+5 haftalık hamileyim. Bugun kontrol vardı. Kilosu ve suyu biraz fazla dedi. Kilosu 2600 gr. Karın çevreside çok az genişmis. Her an suyun gelebilir dedi. Nst bağlandım sancılarım çıktı. Alttan muayene istedi kabul etmedim imza verip yaptırmadım. Erken doğum olabilir dedi doktor.
Benimle aynı haftada olan anneler veya tecrübeli anneler sizcede kilosu fazla mı. Dediği gibi erken doğum olur mu acaba. Yaşayanlar var mı. Biraz moralim bozuldu çünkü daha 34 haftalık bile değil 🤷🏻♀️