Kızlar 37 haftalık hamileyim bugün çatı muayenesi oldum doktorum hiç canımı acıtmadı sonrasında ağrım falanda olmadı gayet kolay geçti üç saat sonra hafif kahve rengi kan geldi az önce tekrar kıpkırmızı kan tekrar geldi yaşayan var mı normal mi sizce ?