Meltem3925 şaka gibi bişey işte bu.herkeste tersine işliyor.mecburi sezaryen olacağım ama 30.haftada döndü ve erken doğum riski yaratıyor şu an.dönsün diye bekleyenlerin dönmüyor bizde tam tersi:)korkuyla bekletiyor sıpacıklar.ilki de 28. Haftada kanala girmişti çünkü aceleleri var 🙃