Selhan Merhabalar sormak istediğim kafamı çok kurcalayan ve çok tedirgin olduğum bi konu var yarın itibariyle 32.haftama girmiş oluyorum nasipse fakat goguslerde bi büyüme yada şişme hala yok 75beden🙈bu haldeyken süt olmamasından endişe ediyorum ama 24.haftadan beride göğüsten gelen kolostrm denilen süt geliyo camasirlarda goruyorum etrafımdakilerde sütun iyi olucak demek bu diyolar🤔benim gibi büyümeyen ama sutu gelen doğum yapan anneler varmi acaba🙈
pPapatya Selhan Benim büyüdü ama süt falan gelmedi. Sütüm olucak mı çok merak ediyorum. 33+3 günlüğüz.😏
Aysenn Selhan endişelenmeyin demem mi gerekir bilmiyorum ama diğer yorumları okuyunca ben de biraz sevindim 😊 Benim de hiç büyümedi ve 39 haftalığız. Sizin daha vaktiniz de var. Büyümese de umarım arkdaslarn dediği gibi süt göğsü olur 😊
burcuali38 Selhan benimde göğüslerim hiç büyümedi hamilelikte çok minik bi büyüme vardı yani sadece benim farkedebileceğim kadardı.Banada göğsün hiç büyümemiş sütün olmaz diyenler oldu ve bende hamilelik boyunca bi damla süt gelmemişti.Çok korkuyordum sütüm olmayacak diye.Ama çok şükür doğum olur olmaz sütüm geldi.Şimdide maşallah çok güzel sütüm var.Hamilelikte büyümeyen göğsüm şuan kocaman oldu korkma inşallah senin de sütün gelecektir 😇
Perimm Selhan ilk hamileliğimde kesinlikle göğüs hassasiyetim ve göğüslerde büyüme yoktu..bi Doğum yaptım göğüslerim birden kocaman oldu ve çok verimli sütüm vardı..sıkıntı yapmayın sizinde böyle olur..yalnız birden göğüslerim süt dolunca gerilmeden çok fazla çatlatlar oluşup canım çok yanmıştı..Doğuma yakın doktorunun önereceği bir kremle yeteri esnekliği sağlarsan sıkıntı olmaz diye düşünüyorum🤗
Selhan pPapatya Teyzemde doğum yaptı 1haftalik oldu onunda hamileyken gelmemisti ama suan çok şükür gayet iyi dereotu ve humana çayıyla takviye yapiyo umarım olur sizinde aklınızda bulunsun😊😉
deletedmom43 Selhan Annem öyle küçük göğüslü olanlara süt göğsü der hep 🙂))) seninki de süt göğsüdür umarım 🙂
burcuali38 Selhan üstelik ben sütyen bile takmazdım yarım atlet kullanırdım o kadarki küçüktü göğüslerim sütyen takmadığım belli bile olmazdı şuan sütyen takmak zorunda kalıyorum 😁
baharclk Selhan sütun daha bu haftada geliyor nasil olmaz diye korktun anlamadm, ben 39 u bitiriyorm sut falan gelmedi uclarida yok 🤔 göğsün ölçüsü onemli degil
Selhan baharclk yok büyüme olmadığı için süt olurmu olmazmi ondan endiselendm kolostrom sutu 27.haftadan beri az az geliyo onu görüyorum ama bi büyüme yok onu demek istedm
baharclk Selhan o geldiyse sut zatn olmstr sut olmucaksa nedn gelsin buyumeylede ilgisi yk iste bnm buyuk ama tik yok suan
BurcuYavuzSeymen Selhan pazartesi günü Doğum yapmış biri olarak benim göğüslerimde çok küçüktü 75 beden ama bende korkardım olmazsa napıxam doğumu yaptıktan sonra hemşire göğsümü sıktırmasıyla geldi nasıl mutlu oldum anlatamam şimdi de sütüm var Allah’a şükür hatta boşaltamıyorım tam taş gibi oluyor