Karagozz Kızlar bugun hastaneye gıttık 30 haftalık olduk doktor doğum pozisyonunu almıs bası aşagıda dedı herseyı guzel haftasıyla uyumlu normal dogum olur dedı sızce erken dogum olabılırmı bebek baş aşada olup erken dogum olan varmı
Degisken Karagozz 28 de başı aşağıdaydı 37 den beri uğraştım doğumu başlatmak için 41 de suni sancı aldım hala kanala inmeyip açılma olmayınca sez oldum.30 .haftalarda bebeğin doğum pozisyonu alması normal.
Cerenn06 Karagozz Benim 25. Haftamdan beri hep başı aşağı da 35 haftalık olduk bile henüz gelmeye niyeti yok 😂
tugbaayaz Karagozz benim 29 dan beri başı aşağıda ama 38 olduk kanala girmedi niyetide yok salı günü sezeryan günü aldık 🥰
Mehtap74 Karagozz 29 dan beri bizde doğum pozisyonundayız. Doktorum kendimi çok yormamamı bol bol dinlenmemi söyledi. Kanala girmesin diye. 34 haftalığız şuan erken doğum olur mu bilemem.
Karagozz Cerenn06 doktor dogum pozisyonu nu almıs dıyınce dırek heran dogurcakmısım gıbı korku sardı ıcımı
tugbaayaz Karagozz normal sezeryan çok takmadım aslında ben bide çatım anca 3700 3800 e kadar müsaitmiş fazlası benim için çok zormuş bebeğimde 3600 olmuş doktor 40 ka kadar beklersek kilosu 4 ü bulur yine yapamazsın dedi o yüzden mecbur kaldık 😊
Deletedmom417 Karagozz 20 haftada baş aşağı demişti 27.haftada baş aşağı ve doğum pozisyonundaydı şuan 30 haftalık hamileyim bence erken doğumla alakalı birşey degil olsa Doktorlar söylerdi diye düşünüyorum 🤔
teletabi Karagozz benim 24.haftadan beri doğum pozisyonunda erken doğum riskin var dediyse doktor bilemem ama bişey demediyse gayet normal dönmesi şuan 36 haftalığım bende
Papatya011 Biz 32+2 olduk hala yan gelip yatıyoruz ki bende ne zaman dönecek diye bekliyorum 28den sonra normal diyorlar doğum pozisyonu almasına bizim ağustos sonuna kadar dönmezse o zaman sıkıntı
Cansummm Karagozz benim 27. Haftamdan beri kızım baş aşağı ve 31+4 üz hala aynı doğum kanalına girmedikçe erken doğum olmaz dedi doktorum.
Duygukc Karagozz 28. Haftamda aşşağıya dönmüştü oğlum 32 haftayı doldurduk şuan doğum belirtim yada açılma vs birşeyim yok zamanında doğucak oğlum inşallah
Gmsy1 Karagozz bizde 30 haftalık olduk başı çok aşağıda dedi açılma yok ama erken doğum riskine karşı progestan ve nidicard verdi 1 hafta kullancam bol istirahat sonra kontrol inşallah bi sıkıntı olmaz
tugbaayaz Ayseannesi başı aşağıda ama daha dönmemiş doğum pozisyonunu almamış çatımda anca 3800 e kadar müsaitmiş fazlası benim için çok zor olurmuş 38 haftalığız kilosu 3600 doktorum istersen bekleriz 40 a kadar doğum pozisyonunu alır ama bu seferde 400 gram falan alırsa 2 haftada normal yine olmaz dedi bizde sezeryana karar verdik
DamlaNur29 Karagozz benim 26dan beri kafası aşağıda canım cok şükür 33+4üm erken dönmesi erken doğum olur diye bişey yokki