Kadriye42 symslmz tansiyonun normal çıkıyorsa ayakta ödem normal doktorlar birşey demiyor canim bol bol dinlen ayaklarını olabildiğince yukarı kaldır tuzsuz yemeye dikkat et 😊
Kadriye42 symslmz bende 35 haftadayım ayaklar bildiğin davul oldu ne yukarı kaldırmak ne dinlenmek ne tuzsuz yemek hiç bisi fayda etmiyor nasıl olacak böyle bilmiyorum doğum yapınca geçecek galiba
Bsrlmnemr symslmz tansiyonuna dikkat et 13 14 15 falan çıkarsa doktoruna hemen bildir. Ben ayaklarımı sarkıtınca çok şişiyor genelde yat ya da uzat ayaklarını
symslmz Kadriye42 masabaşı çalıştıgım için ayaklar hep sarkık ve oturuyorum hep belki de ondan 🤔 bi de istanbul aşırı nemli ve sıcak
symslmz Bsrlmnemr masabaşı çalışıyorum ayaklarım gep sarkıkk aklıma gelirse altına bişey koyuyorum 2 lt su da içtim bugün bilemedim valla 🤭