tugbaayaz valla öyle bizim de abimiz 7 yaşında o yüzden olsa gerek o da bende çok heyecanlıyız dünden beri habire kardeşinle konuşup duruyor bak Ela seni bekliyoruz artık doktorda bize hiç yüzünü göstermedin çok merak ediyorum seni diyo🙈 sağ salim sağlıkla alırız umarım kucaklarımıza💕😇