Anneolmayahasret ben de aynı durumdayım. 25 Temmuz’da kanama geçirdim ve kanama alanı 27mm, 7haftalık hamileliğim. O günden bu yana doktorum oksapar a ara ver dedi ama coraspin kullanıyorum, ona devam. Pıhtılaşmanızın derecesi nedir peki? Benim mthfr ler heterozigot sadece. yine de oksapar a ara verdigim icin endiseliyim:(