Merhaba kızlar reglime 3 gün var ve dünden berli şiddetli bir bel agrım var bugün gündüz regli olucakmisim gibi agrım oldu ve pembemsi leke geldi silince arada sildiğimde pembemsi çok silik bi leke geliyor şuan kasik agrım yok ama bel agrım devam ediyor sizce bu yerleşme kanaması olabilir mi veya regli öncesi başka birşey mi bu arada haziranda kimyasal gebelik geçirdim simdeden teşekkür ederim 😊