Ensar1234 merhaba ben de sizin gibi ikizlerime hamileyim son dört gündür bende de reğle Ağrısı gibi oldu belimde bebeklerim sürekli taş gibi olıyordu herkes buna yerleri dar diyordu ama ben normal olmadığını biliyordum sonra birde tansiyonum çıkınca dün hastaneye geldim hemen yatış verdiler ve nstye bağladılar sancım çıktı akc geliştirici yaptılar birde nidilant tab verdiler şükür iki gündür rahatım sonıçlarda temiz çıkınca yarın tabırcu olucam 32+4 üm bende kendinizi ihmal etmeyin dr unuza mutlaka gidin