Tugcegn Kızlar gündüz kanlı akışkan nişanım geldi 39.6 dayım dün çatı muayenesi oldum bugün nişan geldi sonra yine akışkan olarak geldi ama kan yoktu daha hastaneye gitmedim böyle durumlar yaşayan var mı
Tugcegn Hanifee1273 böyle gelipte 1 hafta doğuramayanlar varmış ya umarım öyle olmaz bu gece gelse inşallah
Sum-1 Bende oldum nişanım sürekli geliyor ama benim bebeğin gelmeye niyeti yok sanırım . Bende 38+1 bugün . Bayramın ilk günü kanama oldu sonrasında her gün nişan geliyor. 1 hafta geçti üzerinden gelmiypr Bebek
Zeynep_cekim İlk çatı muayenesinden sonra kan gelebilirmiş normalmiş ama çatı muayenesi olmadan geldiyse nişandır benim nişanım geldi 2 hafta sonra Doğum yaptım arkadaşımın dün sabah nişanı geldi akşam Doğum yaptı kişiden kişiye değişiyor kuZum
Tugcegn Zeynep_cekim Ya evet en iyisi doktora gidip göstermek ama yine alttan muayene olacak bu gidişle öyle gelecek bebeğim
Sum-1 Tugcegn yok yorgunluktan olabilir dedi. Bebeğe suyuma baktı Nst çekildi herşey normal dedi. Sonra ben tekrar gittim nişanım geliyordu arkasından günlerdir yine bişe çıkmadı açılma yok bişe yok. Bekliyorım günlerdir keşke birden gelse